Olympic Digital Marketing: Atingerea canalelor potrivite pentru un impact de aur

Jocurile Olimpice au evoluat dintr-un spectacol sportiv într-un fenomen mediatizat global. Iar pentru sportivii concurenți, o medalie olimpică este una dintre cele mai mari premii ale lumii sportive. Anul acesta, Paris 2024 ocupă centrul scenei cu peste 10.000 de sportivi din 196 de națiuni care participă.

Un buget de marketing cum nu s-a mai văzut până acum

Bugetul de marketing propus de Jocurile Olimpice anul acesta depășește 6,8 miliarde de euro, fiind cel mai mare buget de până acum. Un obiectiv setat de cei de la Jocurile Olimpice pentru marketingul digital a fost ca site-ul lor să devină una dintre cele mai mari platforme sportive digitale la nivel global. Dar pe lângă acest obiectiv comitetul de organizare de la Paris are, de asemenea, intenții mari – promite să facă din Paris cele mai ecologic Joc Olimpic din istorie, cu jumătate din amprenta de carbon a Londrei 2012 și Rio 2016. Inițiativele pentru a realiza acest lucru includ meniuri pe bază de plante și paturi realizate din carton.

Content is king

Însă, în centrul marketingului digital se află puterea conținutului. Platformele digitale au oferit mărcilor și sportivilor un loc pentru a povesti despre experiențele lor și nu numai.

Am observat că la baza strategiilor de marketing se află crearea de conținut cât mai autentică și reală. De la Reels scurte despre program sau sportivii care au deschis o întreagă discuție online despre paturile din carton, brandurile sunt într-o competiție pentru a crea conținut captivant, care rezonează cu fanii. 

Conținutul a fost creat pentru peste 400 de evenimente de calificare olimpică organizate de federațiile internaționale respective. Aici, 11.000 de povești ale sportivilor, 195 de transmisiuni live și peste 8.000 de postări pe rețelele sociale au dus la peste 600 de milioane de angajamente” a declarat Leandro Larrosa, Director al Digital Engagement and Marketing

Jocurile Olimpice oferă o oportunitate unică de a genera conținut captivant care poate fi împărtășit și înțeles de toată lumea. În plus, conținutul poate fi un instrument puternic pentru a construi loialitatea și pentru a stimula legăturile emoționale cu consumatorii. 

Olympics.com devine platforma principală

O a doua strategie importantă de digital marketing a fost ca Jocurile Olimpice să împingă oamenii către site-ul lor oficial – Olympics.com. Unde audiența medie este de 8 până la 10 milioane de utilizatori unici în fiecare lună cu un public de 40% sub 34 de ani. Un obiectiv setat de cei de la Jocurile Olimpice a fost ca site-ul lor să devină una dintre cele mai mari platforme sportive digitale la nivel global. 

Obiectivul principal al Strategiei digitale este de a promova sportivii și sportul, prin creșterea angajamentului digital în întreaga lume, în timpul și între Jocurile Olimpice. Ne dorim mai mulți oameni, să petreacă mai mult timp, mai des pe platformele noastre. Acesta este cel mai eficient mod de a crește valoarea brandului olimpic și a ecosistemului nostru digital în beneficiul tuturor părților interesate”, a declarat Yiannis Exarchos, CEO al Olympic Channel Services.

Paris 2024 este despre experiența digitală

Experiența digitală pentru Paris 2024 este cel mai sofisticat produs pe care Jocurile Olimpice au produs vreodată. Această experiență digitală a fost construită pe inovație, informații despre public, diversificarea conținutului și îmbunătățiri tehnice. Sportivii sunt cei care joacă rolul principal având scopul dea a întări legătura dintre fani și sportivi în timp ce ei sărbătoresc bucuria sportului. Până la urmă, Jocurile Olimpice sunt despre comunitate, incluziune și motivație atât pentru sportivi cât și pentru fani.

Jocurile Olimpice s-au dovedit a fi un teren fertil pentru campanii inovatoare de marketing digital. Agenția noastră este specializată în elaborarea de strategii de marketing.

Hai să discutăm nevoile afacerii tale și îți dezvoltăm o strategie de marketing digital personalizată demnă de a câștiga aurul la Olimpiadă 🏆

Sună acum la 0734 349 335 pentru a discuta cu un specialist în marketingul digital. 

Have a marvallous day! 🍀

Link-uri utile

https://olympics.com/ioc/news/record-breaking-olympic-digital-engagement-lays-the-groundwork-for-success-at-paris-2024

https://digitalmarketinginstitute.com/blog/going-for-marketing-gold-at-the-paris-olympics

Open chat
Salutare 👋
Cu ce te putem ajuta?